• (Android) Castle Fusion Idle Clicker קוד לרמות כסף ללא הגבלה

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Castle Fusion Idle Clicker ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Castle Fusion Idle Clicker IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ קוד לרמות כסף ללא הגבלה ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Castle Fusion Idle Clicker 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    אוהב את המשחק רק תלונות קטנות למפתחים האם אפשר ליצור כרטיסייה שבה אתה מסביר מה הדברים במשחק עושים, למשל. עדיין אין לי מושג מה עושה אפשרות האלכימיה בדרגה למעלה, אז מדריך כלשהו יעזור מאוד. בברכה

    זהו משחק המיזוג הסרק הטוב ביותר ששיחקתי. הסיפור נהדר, קל להשיג אבני חן בחינם, והמיזוג הוא הטוב ביותר בכיתה! שום דבר משעמם של גרירה/ירידה; פשוט הקש מגדלים בכיוון הכללי של המטרה שלך כדי להתמזג. יש רק 18 מגדלים, מה שהופך כל יוקרה להרבה יותר ניתנת לניהול! זוהי יצירת מופת (IMO), ואני ממליץ בחום על המשחק הזה. 10/10

    חוזר על עצמו. אותו מחזור משעמם

    אוהב את המשחק הזה אני משחק בו כל הזמן באוטובוס בטיול די נוסע לכל מקום זה טוב כשצריך לבזבז זמן וגם הגרפיקה החדשה נראית הרבה יותר טוב

    רַע

    Castle Fusion Idle Clicker 休閒 ijs

    באמת חושב שזה יכול להיות משחק מהנה אם זה לא ניצחון של 100%. (אין דרך למות/להפסיד במשחק הזה)

    משחק המיזוג הטוב ביותר אי פעם. במשחק הזה הושקע זמן. היכולת לראות שכאשר אתה ממזג כלי נשק, אני יכול לראות את השדרוג פשוט מביא לי שמחה. זה לא דומה לאותם משחקי מובייל אחרים שבהם הם ממהרים ומטיחים בו מלא פרסומות. למשחק הזה יש אפילו אפשרות להפעיל או להשבית מודעות בחינם. המשחק הזה הוא אור בתהום האפלה שבה נוצרו משחקים אחרים למובייל. 10/10

    לבזבז את הזמן שלי

    מאוזנת היטב ומודעות הבאנר הן אופציונליות ונותנות בונוס כשהן מופעלות, וזו תכונה שרוב המפתחים לא מתלהבים להשתמש בה להכנסות "הסרת מודעות" זה משחק אחד שאני לא אמחק

    Castle Fusion Idle Clicker ง่ายๆ scgy

    זה לא באמת משחק, אלא יותר כמו רוצח זמן. אני לא חושב שאתה באמת יכול להפסיד, לכן זה לא משחק. אני מניח שזה נקרא קליקר סרק מסיבה כלשהי.

    שילוב מעניין של מיזוג קלאסי ומשחקי סרק. לא לוקח יותר מדי זמן להשיג מספיק חומרים כדי למזג ציוד טוב יותר ואני אוהב את השדרוג הנוסף הזמין עד לרמה למעלה, נמס אבני חן וניתן לרכישה בפריטים במטבעות המשחק. הוסף אירועים וזהו בטוח 5 משחק סרק מוביל

    טוב ומהנה

    Idk. יש לי יוקרה הרבה פעמים ופתחתי הכל ועכשיו אני לא יודע מה לעשות. אני מרגיש שזה רק לופ אינסופי ולא יקרה יותר כלום. בהתחלה זה היה נהדר, אבל עכשיו זה פשוט נדפק ברוח.

    זהו משחק הבטלה הטוב ביותר בחנות האפליקציות, גרפיקת הדמיה, ללא תוספות אלא אם כן אתה באמת רוצה להשתמש בהם עבור הגיבורים שלך. וזה רץ כל כך חלק. לא יכול לחכות לראות אילו נקודות יש למשחק הזה בתוכו, בהתחלה חשבתי שזה סתם סרק אבל כשמשקיעים בו מאמץ זה נהיה ממש טוב. אל תאמין לי אז תסתכל על זה.

    כן המשחק הזה הורד לטלפון שלי ללא הסכמתי נמחק מיד

    מאוד כיף! הלוואי ויכולתי להקיש על גובלינים לנזק בדרך קליק סרק. זה דבר קטן, אבל בערך ההצעה היחידה שיכולתי להעלות למשחק מעוגל כמו זה.

    פעם קיבלתי 3 אבני חן מפיניקס עכשיו אני צריך לצפות במודעה בשביל זה? לא אני בחוץ

    המשחק בסדר אבל כשאתה מאפס 5 פעמים זה נהיה משעמם

    לך תעשה rM of WV xxxii onc לשעבר HP LCDמי פעם לשעבר girlfriend_axe שמלות קונדום מין יד יד Misti fun fund

    שכחתי עד כמה אני שונא קליקים סרק זה הגרוע מכולם אין דרך לעשות את המשחק הזה טוב יותר

    לא רע למשחק שחשבתי שישעמם

    המשחק הזה מדהים

    אני משלב שני תותחים גולשים ואז אני מאבד את כל המגדלים שלי... מה?! משחק קטן ונחמד, ואני נהנה ממשחקי סרק/מיזוג, אבל אני פשוט לא מבין שכשאני משלב שני תותחים גולשים, כל המגדלים שלי נעלמים... מאבדים את ההתקדמות שלי?

    זה טוב אבל הטחינה לוקחת יותר מדי זמן

    משחק מהנה מאוד. וזה קל לשחק עבור כל הגילאים. המודעות מותאמות למקום שבו אתה יכול לבחור לצפות בהן כדי לקבל תגמולים זה פשוט משחק פשוט ומדהים. אהבה רבה ליוצרים❤❤❤

    היי מגניב

    נראה כמו משחק בסדר אבל הוא המשיך לקרוס.

    אם אין לך צבא או דברים להילחם בהם. אין אויב בדרך אליך. חשבתי שהטירה שלי תהיה מתקפה או שיש לזה בריאות. אבל לא, מטרת המשחק הזו היא רק היתוך והיתוך כדי לראות כמה הדבר מגניב, שום דבר אחר. אין גול, אין טעם לשחק.

    ממכר אך חוזר על גבולי

    בדיחות נחמדות, סגנון אמנות נפלא, סיפור מהנה שיבדר אותי, ועדיין לא הגעתי לנקודה שבה פרסומות הופכות הכרחיות כדי להתקדם. עד כה מודעות לא פולשניות לחלוטין. רעיון מהנה להרכיב משחקי שילוב, הגנת מגדלים ובטלנים.

    אל תשחק במשחק הזה. הוא נוצר כדי לגרום לך לצפות בפרסומות. אם אתה כן משחק, המהירות שאתה אוסף נשמות היא מגוחכת והמשחק נותן לך באופן עקבי דרקונים שהם מקסימום. אל תשחק.

    נֶחְמָד

    רוצח זמן מושלם. זה בא ממישהו שלא משחק משחקים בטלפון שלי. אני משחק בו מדי יום. לפחות למשך 15 עד 20 דקות. אין מודעות bs שצצות ומפריעות לך. זה מעולה.

    צריך היתוך אוטומטי ועוד הישגים

    Castle Fusion Idle Clicker Jocuri obișnuite uhik

    למשחקים אין תוכן, סיימו אותו מהר מדי, צריך פיתוח של שנתיים

    זה כיף עד שמגיעים לחלק היוקרתי. ברצינות, אני שונא יוקרה במשחקים

    לוקח יותר מדי זמן לטחון את זה זה רק פיוז חדש ואז כשאתה מגיע לנקודה מסוימת אתה מתחיל הכל מחדש זה פשוט גוזל זמן ואין טעם.

    משחק טוב לא רע בכלל

    אה. זה משעשע עדין, אין ממש מה לומר. אלא שכמה מהקלפים הופכים ללא רלוונטיים לחלוטין לאחר מספר ימים. במיוחד כרטיסי "עוד קופסאות" ו"התוך אוטומטי". בסופו של דבר אתה מרוויח ארגזים כל כך מהר שאין טעם להשתמש בכרטיס הזה. לגבי "פיוז אוטומטי"? זה איטי מדי. ב-60 השניות ש"Auto-Fuse" פעיל אני גובל בקבלת "ספינת דגל" בעוד "Auto-Fuse" בקושי עשה כמה מאחזים. מה שהופך אותו לא רלוונטי בדיוק כמו עוד קופסאות.

    אפשטיין לא התאבד

    אני משחק מדי יום מאז שהורדתי לפני בערך 3 שבועות וזה משך את תשומת ליבי מההתחלה! זה בדיוק כמו כל משחק פיוז'ן סרק אחר, אז אם הסוג הזה הוא לא הסגנון שלך לא הייתי ממליץ, אבל מה שמשך את תשומת ליבי יותר מכל הוא קו הסיפור הסוחף לחלוטין. אני ממשיך לשחק גם אחרי שניצחתי במידת מה את קו העלילה הראשי בגלל העובדה שעדיין נותרו לו מאות שעות ודברים רבים לעשות לפני השלמת 100%. 5 כוכבים פשוט לא מספיקים, 10/10

    משעמם ממש מהר

    המשחק הזה מדהים, אני אוהב את הלוחם

    מה. כיף אבל מונוטוני. עדיין משחק כמשחק צד.

    Bubbu School – חיות חמודות שלי פנאי nqeb

    משחק מאוד אידיוט,,,, הסר התקנה

    חוזר על עצמו מדי ואין מטרה אמיתית.

    סיכוי של 10% כישלון, פגע בו 4 פעמים ברציפות, הסיכויים כמעט בלתי אפשריים

    זה משחק מהנה אם אין לך מה לעשות

    Castle Fusion Idle Clicker Kasual ito

    איך אני מעלה את הטירה שלי לרמה 4? זה עדיין 1 כנראה אפילו שאני ברמה 15 ect. איך אני עושה יוקרה

    אה

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :